diumenge, 23 d’agost del 2009

Capacitació a "las escuelitas"



Hooooooola a tots/es!

Són les 7:02h del diumenge 23 d'agost del 2009 (les 15:02h a Catalunya)

Ahir vaig cuinar els meus primers frijoles amb arrós!! Primer els vaig bullir i després vaig preparar un fregidet amb cebes i allets perquè li dongués al plat una mica més de gust! Resultat: uhm... li poso un 6! Així doncs em toca progressar en aquest apartat culinari... je, je, je...

Aquest diumemge ha començat amb fortes pluges! Em sento afortunat d'estar ben resguardat dins de la meva caseta... El cap de setmana l'aprofito per descansar, endinsar-me en la trilogia d'en Stiegg Larsson (vaig pel segon llibre), passejar pels voltants i veure algun capitol de Lost que vai afegir en el meu netbook abans de marxar!! Sort d'això!! perquè aquí sol... les hores se'm farien molt i molt llargues!

El passat divendres vaig anar a una escuelita de Bluefields per acompanyar a l'Alfonso i l'Aniel ha realitzar el programa de prevenció de drogues que varen iniciar amb una gran feina feta en Salvador i l'Inma! Doncs va ser una experiència molt gratificant!

Allà, sobretot en les escoles privades, tots els alumnes van uniformats! Les nenes duen unes trenetes ben simpàtiques i són ben entremaliats! Els nens i nenes són ben iguals a tot arreu del Món! Quan em vaig presentar em miraven embadalits... què pensarien? Un "chele" a classe? i d'on diu que ve? Catalunya? ui... això deu estar "largo" (lluny)

Al principi estaven distants... però al cap de 5 minuts ja estaven tot repartint els seus somriures i fent broma!

Intentaré aprofitar el diari que va escriure en Salvador quan va estar expatriat juntament amb la seva dona perquè tingueu una idea de com és això! (espero que no se m'enfadi..) je, je, je.. ;-D

Que tingueu un bon diumenge! (em comenteu que a Catalunya la calor apreta de valent! Uhm... com aquí!!!) ;-D

Petons i somriures Caribenys!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada