dimecres, 7 d’octubre del 2009

Visquent i ampliant coneixements!


Hola a tots/es!
Són les 11:18h, les 19:18h a Catalunya.

Avui es celebra una festivitat a Bluefields, no sé ben bé el què! (ja indagaré demà) sols sé que no cal anar a la feina! Per variar, en aquests moments torna a ploure intensament! La pluja ho condiciona tot! Així que estic aprofitant per endreçar la meva caseta i repassar els emails que vaig rebent de cadascú de vosaltres i que sempre desperten una gran alegria! També repasso allò que diuen en el facebook!

En el projecte de l'unitat d'addiccions ens trobem amb continues dificultats, però de mica en mica els anem solucionant amb enginy i il.lussió! això no pot faltar mai!!

Un dels problemes és la dificultat en tenir la medicació bàsica necessària per tal d'oferir un bon servei en el món de les addiccions. Així que intentarem optimitzar els recursos naturals de la zona, com pot ser, investigar sobre la medicina tradicional indigena que ens envolta. En l'universitat d'URACAN es va iniciar un centre d'estudis per tal de tractar aquesta temàtica. He organitzat una trobada amb els responsables d'aquest centre d'estudis per tal d'optimitzar els recursos i veure què en podem treure de profit! És una feina que m'agrada, em motiva i la trobo molt interessant!

A partir del dia 28 d'octubre esperem la vinguda d'un grup de col.laboradors del projecte: na Joana (psicòloga que reforçarà la feina en teràpia grupal de les addiccions), na Glòria i una periodista que ens ajudi a realitzar una memòria del CAPS i tenir-la per poder.la presentar a diferents entitats el projecte en el que estem embarcats amb tanta joia i esperança!

Jo estic molt i molt content... perquè els dies de solitud ja no seràn tants! Na Glòria i la peridista tornaràn ben prest a terres catalanes, però na Joana es quedarà ben bé fins el dia 20 de desembre! Genial!

Us trobo una mica a faltar! sols són instants puntuals... perquè la veritat és que no tinc gaire temps per pensar en altres coses que no sigui en el projecte. Així millor! De totes maneres, em trobo molt a gust amb mi mateix i amb tot el que estic visquent!

Us envio a cadascú de vosaltres una forta abraçada i un somriure d'orella a orella!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada