divendres, 4 de març del 2011

Nou viatge, nova il.lussió.... ENDAVANT!! :-)

Hola a tots!!

Ara mateix són les 8:40h del matí, les 15:40h a la meva estimada Catalunya!

Ja hi tornem a ser... després d'un viatge de més de 20h (en principi haurien de ser 17:45h però els endarreriments dels vols així ho han propiciat) ja estic a Managua. El recorregut ha estat el següent:
De BCN a Madrid, de Madrid a Panamà (he pogut veure el famós canal des del cel!!) i de Panamà a Managua. M'han vingut a rebre a l'aeroport! Tot un luxe i m'he endinsat per la Managua que ja coneixia... la dels infants pidulant en els semafors, la dels conductors "embogits" amb el seu carro... aquí, les normes de circulació no són respectades! Sorprèn veure com els motoristes van sense casc, els cinturons de seguretat són mers objectes d'ornamentació en els cotxes... aish! Un altre Món!!

Aquella mateixa nit vaig descansar com mai! El meu cos em demanava a crits poder descansar en un llit i reposar forces! I el dia següent... de bon matí, he tornat a sentir el ja famós i dolç: "Dr. como amaneciste?"... Posteriorment tocava esmorçar... torrades i un café ben carregat!

M'han comentat que aquí meteorològicament es troben inmersos en l'estació seca! I porten més de 3 mesos sense una gota de pluja.. i tenen previst continuar així fins el mes d'abril (data on sembla ser s'iniciarà l'estació de pluges). A Bluefields sí que plou! Ja sabeu, costa caribe.... 34 ºC de temperatura i un 150% d'humitat... Ja he anat a comprar el bitllet per a l'avioneta, surt aquesta tarda a les 14h.... així doncs tocarà pesar-nos i creuar els dits perquè tot vagi bé...  Genial!!

A nivell emocional es regiren sentiments dins meu... l'enyor de la terra (Catalunya) i de la gent que m'aprecio, i per una altre banda l'il.lussió de mantenir un projecte que m'omple enormement...

Seràn 28 dies de feina, coordinació, assistència sanitària, entrevistes institucionals, supervisió i molta alegria!
Intentaré anar escrivint en el Blog...

Petons i somriures!

1 comentari: