dijous, 30 de juliol del 2009

A sols un dia de marxar...


Hola a tots/es!!

A 24 hores de marxar cap a l'aeroport estic repassant tot el munt de detallets que em queden per completar la meva expatriació (paraula tècnica que s'empra per les persones que marxen a d'altres països en tasques de cooperació! o això és el que m'han dit a mi... ;-D).

Les darreres noticies són que he rebut un email del sr. Luis Barrera, coordinador del CAPS (Centre d'atenció psicosocial) on m'informa que està realitzant gestions per llogar una casa a la bonica població de Bluefields. En concret em parla d'una casa amb mobles i un lloguer de 300 dolars mensuals. L'únic problema es que estarà disponible a partir de la 2ª setmana del mes d'agost, així que els primers dies de la meva estada, com a recurs improvitsat, m'allotjaré en una mena d'Hostal.

El que em queda...
- Completar la meva farmaciola personal... ja tinc Ciprofloxacino, amoxi-clavulanic, Loperamida i algun AINE; una solució potabilitzadora d'aigua composada per alcohol iodat al 2% (vaja serien 8 gotes per litre d'aigua i esperar 30')

- Decidir el que em duré a la bossa de mà i el que deixo a la maleta gran. El senyor de l'agència de viatges que m'ha tramitat els bitllets d'avió, amb paraules força assenyades i amb un toc de saviesa de rerafons, m'ha recomanat emportar-me allò que sigui de valor (netbook, diners,....) i altres coses bàsiques a la maleta de mà. Ara que hi penso... hauré de revisar tots els carregadors! El de l'ordinador portatil (Netbook), el del lector d'e-book, el del mòbil, ... Uff, uff!

Per cert, algú sap si als aeroports de Paris i a l'aeroport d'Atlanta hi haurà zona WIFI gratis? Seria una bona oportunitat per poder-me comunicar amb tots vosaltres!! ;-D

Un altre tema... la facturació de la maleta!! Oh my God!! Espero que arribi a Managua i que no se m'extravii per ves a saber quin aeroport perdut de la mà de Déu! Així que creuaré els dits mentre la col.loqui en la cinta de facturació i la resegueixi amb la mirada com marxa amb l'incertesa d'un futur inesperat! ;-D

La Diana, és el meu contacte un cop arribi a Managua! La darrera informació es que serà justament ella la que em passarà a buscar a l'aeroport. En un primer moment l'idea era que m'allotgés a casa seva durant els 2-3 dies de la meva estada a Managua, però han sorgit problemes logistics i al final em conduiràn cap a un Hostal de per allà (No disposo de moment de cap més dada...)

Uff! Els darrers dies han estat intensos... he aprofitat per reunir-me amb la gent del projecte i acabar de perfilar aspectes que em tocarà desenvolupar en aquelles latituds! he anat una miqueta al gimnàs i he prés el sol, estar més estona amb la meva neboda Júlia i el seu somriure encisador (com la trobaré a faltar..), compartir estones amb part de la meva família i amistats preuades i altres gestions amb bancs i notaris que ara mateix no venen al cas!! je, je, je ;-D

És cert, marxo sol... però sols en aparença! perquè m'emporto el vostre somriure, el vostre pensament, els desitjos i emocions que m'heu estat transmetent en aquests darrers dies!
I ja sabeu que tinc la meva motxilla personal ben carregada d'il.lussió i alegria! És inevitable! Començaré les primeres passes d'un somni! Un somni que compartia, ja de petitó, amb les persones amb qui tenia un lligam especial: la mare, la tieta Elisabet, la meva germaneta Marta...

Què n'és d'important la perseverància!! Us ho asseguro!

Bé, m'acomiado fins a una propera ocasió!

Petons i somriures!! ;-D


P.D: Per cert, gràcies a la família per la foto de grup!! és i serà un gran record!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada