dijous, 9 de juliol del 2009

Fent preparatius...

Com sempre... a 20 dies vista de marxar a Nicaragua i a darrera hora m'he activat per organitzar i preparar tot allò que necessito en la meva aventura!
Per començar les vacunes... En un principi no n'hi ha cap d'obligatòria, però de totes maneres estic pensant en administrar-me la de la Febre Tifoidea i la vacuna del VHA.
Hauré de començar a realitzar llistes del que m'hauré d'endur, estic pendent de la reunió/sopar que faré a casa d'en Salvador i de la seva dona per tal que m'orientin adientment...

Bé, me n'he adonat! que amb aquest escrit inicio aquest blog que he posat per titol "Viatges", perquè si tot va bé, aquest no serà pas el darrer viatge de cooperació que penso empendre a terres llunyanes... Ja veurem! Siguem prudents! Tinc en ment un munt de frases! Però les que em venen en el cap en aquest moment són "Sin prisas pero sin pausas" i "Alegria, alegria, alegria!!" No sé pas per quin motiu... je, je je... :-D

Espero que amb aquest Blog, la gent que m'aprecia pugui anar seguint la meva trajectòria...

Petons i somriures per tothom!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada